poniedziałek, 20 stycznia 2014

zamówienie !

Hej już spory czas temu zamówiłam sobie ciuchy z firmy z którą współprace. Teraz tylko czekam aż do mnie przyjdą miałby być dziś ale chyba będą  jutro lub w piątek czeka się dość  długo na nie  . Trochę się denerwuje że nie dojdą do piątku  a muszą bo  potem wyjeżdżam do Norwegii . Oczywiście będę filmiki w tym roku postaram się dodawać częściej z Norwegii i wogóle nagram lot jak się leci z samolotem tam bo jadę sam z siostrą to trochę zwała powinna być w tym samolocie ale to dopiero za 13 dni teraz jest jak dla mnie najgorszy czas ponieważ w szkole mamy wystawianie ocen do tego piątku i muszę jeszcze coś poprawić i się boje że nie uda mi się poprawić czego na lepszą ocenę .Dziś miałam 3 kartkówki z różnych przedmiotów takie nie zapowiedziane mam nadzieje że poszło mi nawet dobrze ok to tyle na dziś paaa <3

Brak komentarzy: