środa, 27 listopada 2013

Nieobecność :(

Hej miałam dość długą nie obecność na blogu , a to wszystko przez to że zepsuła mi się ładowarka od komputera i nie miałam jak działać :/ niestety ale teraz już jest i na razie się nigdzie nie wybieram :)  jutro z całą klasą idziemy do teatru a dwie godziny później idziemy na szkolną dyskotekę to będzie najlepsza dyskoteka w całym roku idzie cała klasa <3  i dla tego się cieszę . Na dworze zrobiło się trochę zimno niestety idzie zima nie nie nie i jeszcze raz nie nie  na widzę  zimy jest zimno i tak ciemno mam ochotę zasnąć i spać przez całą zimę i obudzić się kiedy się skończy . Zdjęć nie mam jakiś dziś najlepszych ale coś tam jest :)  więc zapraszam do oglądania zdjęć <3


zapomniałam wspomnieć że kupiłam sobie kubek ale może jutro więcej o nim opowiem <3 
żegnam paaa <333 

Brak komentarzy: