piątek, 6 grudnia 2013

Śnieg

Hej jak już zauważywliście  dzisiejszy temat notki to śnieg jej jak fajnie spad wreszcie :)  dziś nie poszłam do szkoły bo  jestem trochę przeziembiona i żadko dość tu pisze więc się zebrałam żeby coś tu napisać no i jestem :) mam dziś mało fotek bo nie czułam się dziś dobrze i nie za dobrze wyglądam więc poprosiłam siostrunie by  poszła zrobić zdjęcia sniegu i się zgodziła za chwile je zobaczycie. W szkole mamy teraz przygotowania do przedstaiwienie pod tytułem Jasełka mam na dzieje że do tego czasu nie rozchoruje sie na amen . Bo w tym przedstawieniu śpiewam mówię role i jestem aniołem choć pewnie coś mi jeszcze pani dołoży znając życie ale no więc ja was już nie zanudzam zapraszam oglądania zdjęć :)


wiem że zdjęcia są do bani ale to moja siostra robiła więc bardzo przepraszam :( 
ja już na dziś się z wami żegnam paaaa <3 

Brak komentarzy: