niedziela, 8 grudnia 2013

Niedziela :(

Niedziela  jak niedziela  odpoczynek przed szkołą i robienie lekcji niestety jutro mam sprawdzian z historii  więc nauki dużo , nie robiłam dziś dla was zdjęć znalazłam czas dziś tylko na obejrzenie biegów narciarskich tak haha możecie się ze mnie śmiać ale lubię  biegi narciarskie :) Wczoraj kupiłam prezenty na gwiazdkę jak coś to święty mikołaj istnieje :) heheh wczoraj nie mogłam zasnąć i poszłam spać o 3:00 prawie o 4:00 niestety ostatnio nie mogę zasypiać przed godziną 1:00 , 2:00 wczoraj sobie tak  wspominałam wakacje mogę wam kilka zdjęć pokazać :)
                                                      początek wakacji w Poznaniu :)
                                                           o jezu jak to dawno było w Rumuni hehe
                                                           ta moja mina hehe w Bułgarii
tęsknie  za tym basenem 

                                                           na dziś to wszystko paaa <3

Brak komentarzy: